Ducator ApS

Generelle Handelsbetingelser – Senior Abonnementsløsninger 

– Ducator ApS hæfter ikke for tabt data eller information under reparationer, og support på produkter.

– Abonnementsløsningen gælder kun inden for Nordsjælland og Hovedstadsområdet eksklusive Bornholm.

– Abonnementsløsningens timer vil ikke blive overført til den næste måned.

– Ved køb af Senior Light abonnement, købes der minimum 2 måneder ved første gangs køb.
Derefter vil der ske fakturering én gang om måneden – efter to af de forudbetalte købte måneder, og kan opsiges d. 20 i efterfølgende måned, som de andre abonnementspakker.

– Første betaling skal foretages via hjemmesiden “www.ducator.dk“, og efterfølgende vil faktura blive tilsendt for betaling, medmindre perioden er opsagt senest den 20. i efterfølgende måned for perioden. Abonnement løsningens periode køre fra d. 1 til d. sidste dag i måneden.
Købes abonnement løsningen eksempelvis midt på måneden, betaler man stadig for en fuld måned, uanset købsdatoen på måneden.

– Hvis en aftale med en tekniker er blevet booket, og teknikeren kører forgæves, vil den forbrugte tid blive trukket fra abonnementsløsningen, og materialer vil blive faktureret særskilt.
 

– Over forbrugt tid, som ikke er en del af abonnementsløsningen, vil blive faktureret særskilt efter timepris, som beskrevet på hjemmesiden under “https://www.ducator.dk/seniorborger/“.

– Ducator ApS forbeholder sig retten til at afvise kundetilgang og aftalte bookninger med nye kunder på abonnementsløsning, såfremt Ducator ApS får besvær med at løse opgaverne til aftalte tider med nuværende kunder på abonnementsløsninger. Ducator ApS’ betragtning af nuværende kunder er kunder, som minimum har abonneret på Ducator ApS’ seniorløsning i mindst 6 måneder.

– Ved telefonisk support til en kunde, der har abonnementsløsning, vil der efter 5 minutters telefonisk support blive fratrukket den forbrugte tid på telefonisk support med 15 minutters intervaller.

– Reparationer Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at kontakte os.

– Kørsel forbundet med Abonnementsløsninger af Ducators teknikker fratrækkes den aktuelle køretid fra den placering Ducators teknikker befinder sig.
 

  

Hvad får man hjælp til i abonnementsløsningerne?

 

Senior Light:

Printer:
– Opsætning, fejlfinding, kalibrering, udskiftning af printer patroner, fejlsøgning af printer hardware, samt software, hjælp til software opsætning samt driver installationer til printer, opkobling mellem enheder til printer.

Netværk:
– Opsætning af router, opsætning af acces points, opsætning af Wi-Fi extenders, fejlfinding af router opsætning, fejlfinding på signal, kabelføring, fejlfinding på kabelføring, udskiftning af kabler (RJ45, antenne kabler, strømforsyning), opkobling mellem enheder til netværk. 

Computer problemer:
– Hjælp til opsætning af mail, fejlsøgning af mail system, fejlsøgning af hardware, fejlsøgning af software, opdatering af software og drivere, installation af kundens licens baserede programmer (ekskl. Licens), fejlsøgning af drivere, udbedring af korrupte drivere, ændring af kodeord, ændring af brugernavn, oprettelse af genveje. 

IPad og Smart Phones:
– Fejlsøgning af hardware, fejlsøgning af software, software opdatering, oprettelse af Apple-ID, Oprettelse af Google konto, (NSYS-diagnoser) kan købes separat for kr. 299,00 (inkl. Moms.)
– Oplåsing af Apple id, google konto og andre konti er ikke en mulighed, med mindre kunde selv har adgangskode, eller e-mail som er tilknyttet som mulighed.
– Samme er gældende på alle andre kontoer, hvor brugernavn og passwords skal benyttes. 

 

 

 

Senior Basis: 

Printer:
– Opsætning, fejlfinding, kalibrering, udskiftning af printer patroner, fejlsøgning af printer hardware, samt software, hjælp til software opsætning samt driver installationer til printer, opkobling mellem enheder til printer.

Netværk:
– Opsætning af router, opsætning af acces points, opsætning af Wi-Fi extenders, fejlfinding af router opsætning, fejlfinding på signal, kabelføring, fejlfinding på kabelføring, udskiftning af kabler (RJ45, antenne kabler, strømforsyning), opkobling mellem enheder til netværk. 

Computer problemer:
– Hjælp til opsætning af mail, fejlsøgning af mail system, fejlsøgning af hardware, fejlsøgning af software, opdatering af software og drivere, installation af kundens licens baserede programmer (ekskl. Licens), fejlsøgning af drivere, udbedring af korrupte drivere, ændring af kodeord, ændring af brugernavn, oprettelse af genveje. 

IPad og Smart Phones:
– Fejlsøgning af hardware, fejlsøgning af software, software opdatering, oprettelse af Apple-ID, Oprettelse af Google konto, (NSYS-diagnoser) kan købes separat for kr. 299,00 (inkl. Moms.)
– Oplåsing af Apple id, google konto og andre konti er ikke en mulighed, med mindre kunde selv har adgangskode, eller e-mail som er tilknyttet som mulighed.
– Samme er gældende på alle andre kontoer, hvor brugernavn og passwords skal benyttes. 

TV:
– Opsætning af Tv-software, Opsætning af Tv-kanaler, fejlfinding af Tv-software, fejlfinding af Tv-signal, fejlfinding af Tv-opsætning, opkobling af internet på Tv.
-Ingen montage og fysisk håndtering af Tv uden aftale.

Mit ID:
– Oprettelse, genoprettelse og generel hjælp til Mit ID, samt undervisning i Mit ID. 

 

 

 

Senior Plus: 

Printer:
– Opsætning, fejlfinding, kalibrering, udskiftning af printer patroner, fejlsøgning af printer hardware, samt software, hjælp til software opsætning samt driver installationer til printer, opkobling mellem enheder til printer.

Netværk:
– Opsætning af router, opsætning af acces points, opsætning af Wi-Fi extenders, fejlfinding af router opsætning, fejlfinding på signal, kabelføring, fejlfinding på kabelføring, udskiftning af kabler (RJ45, antenne kabler, strømforsyning), opkobling mellem enheder til netværk. 

Computer problemer:
– Hjælp til opsætning af mail, fejlsøgning af mail system, fejlsøgning af hardware, fejlsøgning af software, opdatering af software og drivere, installation af kundens licens baserede programmer (ekskl. Licens), fejlsøgning af drivere, udbedring af korrupte drivere, ændring af kodeord, ændring af brugernavn, oprettelse af genveje.

Virus:
– Håndtering af Virus, søgning af virus, sletning af virus, og forklaring af virus.
 

IPad og Smart Phones:
– Fejlsøgning af hardware, fejlsøgning af software, software opdatering, oprettelse af Apple-ID, Oprettelse af Google konto, (NSYS-diagnoser) kan købes separat for kr. 299,00 (inkl. Moms.)
– Oplåsing af Apple id, google konto og andre konti er ikke en mulighed, med mindre kunde selv har adgangskode, eller e-mail som er tilknyttet som mulighed.
– Samme er gældende på alle andre kontoer, hvor brugernavn og passwords skal benyttes. 

TV:
– Opsætning af Tv-software, Opsætning af Tv-kanaler, fejlfinding af Tv-software, fejlfinding af Tv-signal, fejlfinding af Tv-opsætning, opkobling af internet på Tv.
-Ingen montage og fysisk håndtering af Tv uden aftale.

Mit ID:
– Oprettelse, genoprettelse og generel hjælp til Mit ID, samt undervisning i Mit ID. 

 

 

 

Senior Care: 

Printer:
– Opsætning, fejlfinding, kalibrering, udskiftning af printer patroner, fejlsøgning af printer hardware, samt software, hjælp til software opsætning samt driver installationer til printer, opkobling mellem enheder til printer.

Netværk:
– Opsætning af router, opsætning af acces points, opsætning af Wi-Fi extenders, fejlfinding af router opsætning, fejlfinding på signal, kabelføring, fejlfinding på kabelføring, udskiftning af kabler (RJ45, antenne kabler, strømforsyning), opkobling mellem enheder til netværk. 

Computer problemer:
– Hjælp til opsætning af mail, fejlsøgning af mail system, fejlsøgning af hardware, fejlsøgning af software, opdatering af software og drivere, installation af kundens licens baserede programmer (ekskl. Licens), fejlsøgning af drivere, udbedring af korrupte drivere, ændring af kodeord, ændring af brugernavn, oprettelse af genveje.

Optimering af Computer:
 – Optimering af ydeevne, optimering af hastighed, optimering af startup programmer, optimering af skrivebords genveje, optimering af batteriets levetid

Virus:
– Håndtering af Virus, søgning af virus, sletning af virus, og forklaring af virus.
 

IPad og Smart Phones:
– Fejlsøgning af hardware, fejlsøgning af software, software opdatering, oprettelse af Apple-ID, Oprettelse af Google konto, (NSYS-diagnoser) kan købes separat for kr. 299,00 (inkl. Moms.)
– Oplåsing af Apple id, google konto og andre konti er ikke en mulighed, med mindre kunde selv har adgangskode, eller e-mail som er tilknyttet som mulighed.
– Samme er gældende på alle andre kontoer, hvor brugernavn og passwords skal benyttes. 

TV:
– Opsætning af Tv-software, Opsætning af Tv-kanaler, fejlfinding af Tv-software, fejlfinding af Tv-signal, fejlfinding af Tv-opsætning, opkobling af internet på Tv.
-Ingen montage og fysisk håndtering af Tv uden aftale.

Mit ID:
– Oprettelse, genoprettelse og generel hjælp til Mit ID, samt undervisning i Mit ID.

 

  

Klippekorts løsning:

Ducator ApS tilbyder klippekort til seniorborgere, der har brug for reparationer eller hjælp med tele- og IT-kommunikation. Klippekortet kan bruges både fysisk og digitalt og giver adgang til professionel assistance fra Ducators teknikere.

– Reparationer af mobiltelefoner, tablet og computer mv, bliver fratrukket med de aktuelle webpriser. Se mere på https://www.ducator.dk/reparationer/ 

– klippekortet købes med minimum 2 timers assistance og kan bruges til både reparationer og rådgivning.

– Pris pr time til klippekort er kr. 618,75,- inklusive moms i 2023. Prisen revideres sidste hverdag i januar måned – altså næstegang i januar 2024. Se mere på https://www.ducator.dk/seniorborger/ for prisændringer.

– Klippekortet kan købes i Ducators butik Nørregade 19C 3300 Frederiksværk og er gyldigt i 12 måneder fra købsdatoen.

– Klippekortene kan deles med venner og familie, så længe de også er seniorborgere, der har brug for assistance. Hver gang et klip/time bruges, vil det blive trukket fra klippekortet, indtil alle klippene er brugt eller kortet udløber. Minimums tidsinterval som vil blive fratrukket, er hvert 30 påbegyndte minut.

– Klippekortene er en nem og bekvem måde at få den hjælp, man har brug for, uden at skulle bekymre sig om en høj regning. Ducator ApS står altid klar til at hjælpe seniorborgere med deres tekniske udfordringer.

– klippekortsløsningen gælder kun inden for Nordsjælland og Hovedstadsområdet eksklusive Bornholm.

– Kørsel forbundet med Klippekortsløsning af Ducators teknikker fratrækkes den aktuelle køretid fra den placering Ducators teknikker befinder sig. 

 

 

Generelle informationer og undtagelser for abonnementsløsninger og klippekortsløsninger. 

– Ducator ApS udfører ikke montage og flytning af TV og andre større apparater, uden foregående aftale mellem kunde og Ducator ApS, da der kan forekomme ekstra mandskab til denne slags opgaver.
Dette vil medføre en ekstra omkostning, ved brug af ekstra mandskab. 

 

– Ducator ApS fraskriver sig ansvaret for data tab under reparationer og opgaver som har risiko for data tab. Som eksempelvis kan være forbundet med.:
-Opdatering af software
-Reparation af harddiske og partitioner
-Reparationer af motherboards på komponent niveau
-Gendannelse af system fra gemt gendannelses system på computer.
-Gendannelse af telefoner og tablets
-Gendannelse fra iCloud og Google sikkerhedskopier.
-Generelle gendannelse, opdaterings og reparations opgaver. 

– Oprettelse og generel hjælp til Mit ID skal altid udføres med kundes accept, samt kundes tilstedeværelse.
Det er yderst vigtigt for Ducator ApS at person data loven bliver overholdt. Ved hjælp fra tredje part, fratager Ducator ApS sig ansvaret for dine persondata samt yderligere problemer, som kan forekomme af andre personer og virksomheders indtræden. 

 

– Ved hjælp til Mail, Apple ID, Google konti samt andre konti, bedes kunde have alle deres adgangskoder ved hånden, når Ducator ApS ankommer til booket tid.
– Skulle man stå uden ovennævnte, bedes kunde sørge for at der er adgang til tilknyttet e-mail via. Computer, smartphone, tablet eller lign.  

Ducator ApS kan ikke fremskaffe dine adgangskoder til hverken e-mail, Apple ID eller andre konti, og tager ikke ansvar for “spildt tid” hvis en begrænsning ift. Glemt adgangskode eller manglende e-mail er aktuelt.
 

Alle ydelser i abonnement løsningerne og klippekortsløsninger er ekskl. Materialer og tilbehør.
Ved reparationer og opgaver med reservedele, materialer eller tilbehør, vil kunden blive gjort opmærksom på merprisen, som faktureres eller betales via betalingsløsning til Ducator ApS (Kort eller kontant). 
 

 

 

Scroll to Top